On tass ollu pitkään taukoa niin etten ole ehtinyt kirjoitella... Loma on muka alkanut mutta tällä viikolla olen kaikkina päivinä tullut kotiin vasta 19 jälkeen ja lähteny ennen 8... Oon kesätöissä 4H:lla, siellä tehdään siivouskeikkoja vanhuksille kaverin kanssa. Loppu lomasta olisi tarkoitus mennä Willen Wanhoille töihin myymään vanhoja kirjoja, lehtiä ym... Kahdeksi vikaksi viikoski itseasiassa.
Heppua oli eilen ilmeisesti tökkässy joku pihalla huuleen kun sillä oli huuli ihan turvoksissa eikä se suostunu syömään mitään (eka kerta kun ei syöny miellä ollessaan!!) Illalla sitten pidin siinä jääpalapussia, aamulla ei vieläkään syönyt mutta kun nyt tulin puol 7 takas kotio niin oli ruokansa sitten kyllä syönyt... Olin tallilla taas tänään niin meni niin myöhään. Sain loistavan idean mennä ilman satulaa ja ilman mitään huopaa shortseilla. En viittiny ratsastushousuja pukee kun oli niin kuuma, mutta viimeks kun maanantaina menin kans ilman satulaa niin laitoin sellasen länkkärisatulan huovan siihen selkään ennen ku istuin mut Katan tuli sillon niin kuuma etten sitä tänään laittanu. Siitä vaan oli sellanen seuraus että kun Kata sitten hikoili niin mun jalat oli ihan sen hiessä ja niihin tarrautu sen talvikarvaa, jota sillä vähän vielä on jäljellä siihen vilä lisättynä kaiken maailman hilsettä niin mun jalat oli aika kyseenalaisen näköset... Yritin pahimpia putsata jo tallilla mutta kohta olis varmaan aika mennä siuhkuunkin......